16/11/2019
Ελλάδα | Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2019 - 12:09

Έξαλλη η Μενδώνη με τις υπαλλήλους που έκαναν καταγγελία για το «Τζόκερ»

Καυστικός ο Τσίπρας: «Την τάξη που δεν κατάφεραν να επιβάλουν τα όργανά της στο Γκόθαμ Σίτι, την αποκατέστησε τελικά ο κος Χρυσοχοΐδης»

Πολλές αντιδράσεις έχουν προκαλέσει οι καταγγελίες που αφορούσαν ανήλικους που παρακολουθούσαν σε σινεμά της Αθήνας την ταινία «Τζόκερ» και έφεραν την επέμβαση της Αστυνομίας.

Αν και αρχικά υπήρξε διάψευση, τελικά η Λίνα Μενδώνη επιβεβαίωσε τη Δευτέρα (21/10) ότι τις καταγγελίες έκαναν δύο γυναίκες που ανήκουν στο προσωπικό της Γενικής Διεύθυνσης Σύγχρονου Πολιτισμού και είναι μέλη επιτροπής η οποία εξετάζει την καταλληλότητα των ταινιών και έχουν μόνο γνωμοδοτικές αρμοδιότητες.

Η υπουργός Πολιτισμού ξεκαθάρισε στον ΑΝΤ1 ότι οι δύο υπάλληλοι κινήθηκαν πέρα των αρμοδιοτήτων τους και θα κινηθούν οι προβλεπόμενες πειθαρχικές διαδικασίες.

«Κινήθηκαν πέραν των αρμοδιοτήτων τους, δεν είχαν ενημερώσει. Αναρωτιέμαι για τα κίνητρά τους.

Δεν είναι δυνατόν, κανείς, να δημιουργεί τέτοιο κοινωνικό πρόβλημα, επικαλούμενος μια υπαλληλική ιδιότητα. Δεν είχαν καμία αρμοδιότητα καταστολής, δεν είχαν καμία αρμοδιότητα να καλέσουν την αστυνομία. Έλεγχος δεν σημαίνει φωνάζω την αστυνομία και δημιουργώ πρόβλημα σε οικογένειες και ανηλίκους.Θα λάβουμε όλα τα μέτρα για τον πειθαρχικό έλεγχο», ξεκαθάρισε.

Καυτηρίασε με... φωτομοντάζ ο Τσίπρας

Τα όσα συνέβησαν έφεραν την αντίδραση και του Αλέξη Τσίπρα που καυτηρίασε τα όσα έγιναν.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, με ανάρτησή του στο Facebook, κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι μας γυρνά στη δεκαετία του... '60, βάζοντας και μια επεξεργασμένη φωτογραφία που δείχνει τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, να κυνηγά τον Τζόκερ.

Συγκεκριμένα, έγραψε: «Το περασμένο Σάββατο πήγα σινεμά, ευτυχώς στον κινηματογράφο Αθήναιον και όχι στο ΑΕΛΛΩ.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα, κυρίως από νέα παιδιά, παρακολούθησα την ταινία που σπάει ταμεία σε Ευρώπη και Αμερική, το «Τζόκερ».

Στο τέλος της ταινίας αυθόρμητα η αίθουσα ξέσπασε σε χειροκροτήματα, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο για κινηματογραφικό θέαμα.

Πέραν της μοναδικής ερμηνείας του Χοακίν Φίνιξ, η ταινία καταπιάνεται με δυο πολύ καυτά κοινωνικά ζητήματα. Την ψυχική νόσο και το μπούλινγκ απέναντι στους ασθενείς και ταυτόχρονα τη συστημική ταξική αδικία. Την αδικία που γεννά το ταξικό μίσος και κάποια στιγμή την εξέγερση των από κάτω, σε ένα καλοδουλεμένο κοινωνικό οικονομικό και μιντιακό σύστημα, που παρά τη συντονισμένη προσπάθειά του να παράξει κοινωνικό αυτοματισμό και συγκρούσεις μεταξύ των κοινωνικών ομάδων που ελέγχει, κάποια στιγμή χάνει τον έλεγχο.

Βγαίνοντας από τον κινηματογράφο, είχα την αίσθηση ότι μετά από πολύ καιρό το Hollywood φτιάχνει, ίσως άθελά του, μια δυνατή ταινία με έντονο κοινωνικό αλλά και ευρύτερα πολιτικό περιεχόμενο. Χωρίς όμως ταυτόχρονα να το κραυγάζει, χωρίς να σε παίρνει από το χέρι για να σου υποδείξει το μήνυμα.

Που να φανταστώ ότι μια εβδομάδα αργότερα η νέα «προοδευτική» κυβέρνηση της ΝΔ, με εντολή μάλιστα λειτουργών του Υπουργείου Πολιτισμού, θα έβαζε την ΕΛ.ΑΣ να αποκαταστήσει την τάξη; Και να μας επιστρέψει αισίως στη δεκαετία του '60, ίσως και ακόμη πιο πίσω...

Την τάξη που δεν κατάφεραν να επιβάλουν τα όργανά της στο Γκόθαμ Σίτι, την αποκατέστησε τελικά το Σάββατο το βράδυ στον κινηματογράφο ΑΕΛΛΩ ο κος Χρυσοχοίδης. Όχι παίζουμε...

ΥΓ: Η φωτογραφία προφανώς αποτελεί φωτομοντάζ των δημιουργών του διαδικτύου. Εμπνευσμένη θα έλεγα...».

Μοιραστείτε το: