26/04/2024
Ελλάδα | Τρίτη 20 Μαρτίου 2018 - 02:14

Aρνείται ότι συνέβη το περιστατικό με τον μαθητή στην Πάτρα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σε ανακοίνωση υπογραμμίζεται πως δεν κατέβασαν μαθητή επειδή του έλειπαν 10 λεπτά για το εισιτήριο

Το απίστευτο περιστατικό που καταγγέλθηκε στον Προαστιακό της Πάτρας, με τον μαθητή που δεν είχε 10 λεπτά για να βγάλει εισιτήριο και τον κατέβασαν από το τρένο, αρνείται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Σε ανακοίνωσή της, τη Δευτέρα (19/3), η εταιρεία υποστηρίζει πως μετά τη διεξαγωγή ΕΔΕ δεν προέκυψαν αναφορές και στοιχεία που να αποδεικνύουν το συμβάν.

Συγκεκριμένα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. αναφέρει σε ανακοίνωσή της ότι:

«1. Στον Προαστιακό Πάτρας, ήδη από τις 22 Φεβρουαρίου 2018 δεν εκδίδονται εισιτήρια επί των συρμών. Η έκδοση εισιτηρίων του Προαστιακού Πάτρας γίνεται αποκλειστικά από σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην πόλη της Πάτρας και σε επιλεγμένους σταθμούς. Επομένως, ο ελεγκτής εισιτηρίων δεν είχε στην κατοχή του εισιτήρια και δεν θα μπορούσε να προβεί σε πώληση.

2. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. διερεύνησε άμεσα και επισταμένα την καταγγελία με ΕΔΕ, η οποία ολοκληρώθηκε σήμερα το απόγευμα. Από τις αναφορές του προσωπικού, αλλά και στοιχεία που έχει (μέχρι στιγμής) στη διάθεσή της η εταιρία, δεν προκύπτει ότι το περιστατικό έλαβε χώρα.

Ωστόσο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. παρακαλεί όποιον επέβαινε επί της ως άνω αμαξοστοιχίας και αντελήφθη το περιστατικό της καταγγελίας να επικοινωνήσει μαζί μας και να μας ενημερώσει».

Μοιραστείτε το: