Eγκρίθηκε η κεντρική διαχείριση διαφημιστικών πινακίδων των γηπέδων * Όλες οι αποφάσεις
Μέσα σε πνεύμα συναίνεσης και ομοφωνίας, γεγονός ενθαρρυντικό εν όψει του νέου πρωταθλήματος, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη (18/7) το Δ.Σ. της Σούπερ Λίγκας.
Κατά τη διάρκειά του εγκρίθηκε ομόφωνα η κεντρική διαχείριση διαφημιστικών πινακίδων των γηπέδων.
Πρόκειται για ένα σημαντικό γεγονός καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία της πρώτης κατηγορίας ανοίγει ο δρόμος για την ενιαία εικόνα και εμπορική ταυτότητα σε όλα τα γήπεδα, με θετικό αντίκτυπο και σε χορηγικό επίπεδο.
Παράλληλα αποφασίστηκε από τη νέα αγωνιστική περίοδο να κυκλοφορήσουν αυτοκόλλητα χαρτάκια (φωτογραφίες) και μεταλλικές ταυτότητες (tags) των ομάδων του πρωταθλήματος, καθώς επελέγη η εταιρεία για την απόκτηση αποκλειστικού δικαιώματος διάθεσή τους.
Ομόφωνες αποφάσεις επίσης λήφθηκαν σε πλειάδα θεμάτων, όπως ενδεικτικά ο ορισμός των αγώνων της 1ης έως και 3ης αγωνιστικής, θέματα αναβάθμισης γηπεδικών εγκαταστάσεων, με γνώμονα την ασφάλεια και την καλύτερη εξυπηρέτηση των φιλάθλων κ.α.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της διοργανώτριας αναφέρει τα εξής:
Κατά τη σημερινή του συνεδρίαση, το Δ.Σ. της Super League αποφάσισε, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα:
1/ Εγκρίθηκε ομόφωνα η κεντρική διαχείριση διαφημιστικών πινακίδων των γηπέδων.
2/ Εγκρίθηκε ομόφωνα η επιλογή εταιρείας για την απόκτηση αποκλειστικού δικαιώματος διάθεσης αυτοκόλλητων φωτογραφιών και μεταλλικών ταπών των ποδοσφαιριστών της Super League.
3/ Εγκρίθηκαν ομόφωνα θέματα προγράμματος των αγώνων, εγκαταστάσεων, καθώς και διοργανώσεων των πρωταθλημάτων υποδομής κ.α.»