Οι «κίτρινοι» θέλησαν να απολογηθούν για το περιστατικό που συνέβη
Ανακοίνωση κατά την οποία διευκρινίζει τους λόγους που υπήρξε πρόβλημα σχετικά με την έκδοση των εισιτηρίων πριν την έναρξη της αναμέτρησης με το Λαύριο εξέδωσε την Τρίτη (27/12) η ΚΑΕ Άρης. Οι «κίτρινοι τέθηκαν ενάντια στο Λαύριο την Δευτέρα (26/12), επικρατώντας άνετα με 98-77.
Στον αγώνα όλα κύλησαν… ρολόι για τους Θεσσαλονικείς, εντούτοις το ίδιο δεν συνέβη και πριν την έναρξη της συνάντησης. Συγκεκριμένα η πτώση της παροχής ίντερνετ σε όλη την πόλη ήταν η αιτία που δεν μπορούσαν οι φίλοι του συλλόγου να προμηθευτούν τα «μαγικά χαρτάκια» από τα εκδοτήρια του «Αλεξάνδρειου».
Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΚΑΕ Άρης: «Η ΑΡΗΣ Κ.Α.Ε. αισθάνεται την ανάγκη να εξηγήσει στον κόσμο τον λόγο για τον οποίο υπήρξε ταλαιπωρία χθες Δευτέρα (26/12), αναφορικά με την έκδοση των εισιτηρίων για τον αγώνα με το Λαύριο DHI.
Ο λόγος ήταν η πτώση της παροχής ίντερνετ σε όλη την πόλη λίγες ώρες πριν από το τζάμπολ, κάτι που δεν επέτρεψε την έκδοση των εισιτηρίων από τα εκδοτήρια του Αλεξανδρείου, αλλά μόνο από την ARIS BC Boutique “The Legend Store” και τα γραφεία της Κ.Α.Ε. Η μεγάλη προσέλευση του κόσμου (τον οποίο ευχαριστούμε για το μαζικό «παρών» που έδωσε σε γιορτινή μέρα) οδήγησε στη δημιουργία «ουράς», κάτι το οποίο, όσο εξαρτάται από τον ΑΡΗ, δε θα ξανασυμβεί.
Ευχόμαστε στον κόσμο του ΑΡΗ καλή χρονιά. Συνεχίζουμε μαζί…»